Dwudziestego ósmego kwietnia 2022r., wystartowała bardzo ważna i znacząca Kampania Społeczna Przeciwko Otyłości Wśród Dzieci – #UWIERZWSIEBIE #WALCZOSWOJEZDROWIE – fundacji Natura&Zdrowie, której Twarzą została Kinga Zawodnik.
W pierwszym tygodniu emisji, Kampania Społeczna Przeciwko Otyłości Wśród Dzieci – #UWIERZWSIEBIE #WALCZOSWOJEZDROWIE, pobiła najśmielsze oczekiwania organizatorów jeżeli chodzi o oglądalność i rozpoznawalność spotu promującego projekt z Kingą Zawodnik.
Do tej pory kampania dotarła do ponad 20 milionów odbiorców!!!
O kampanii fundacji Natura&Zdrowie do tej pory napisali już:
Wirtualna Polska (zasięg 22,1 mln)
Super Express (10,37 mln)
Styl.fm (2,43 mln)
Pszczolkax (339,2 tys.)
Marcela Margerita Leszczak (189 tys.)
Julia Palpuchowska (26,6 tys)
julka_grabowska (4,9 tys.)
Beautymission.pl (2,7 tys.)
daria.pacanska (1,5 tys.)
Kampania trwa, cały czas przybywa informacji na jej temat w kolejnych mediach.
Dziękujemy!!!